סדנת איפור קבוצתית

סדנת איפור קבוצתית היא חוויה ייחודית כייפית וצבעונית – כמו שרק נשים אוהבות!Woman having make-up done --- Image by © Royalty-Free/Corbis

סדנת איפור קבוצתית מתאימה למגוון של אירועים: מסיבת רווקות, חגיגת יום הולדת, ערב נשים או אפילו סדנת גיבוש מטעם העבודה.

סדנאות איפור קבוצתית הנה דרך מיוחדת ליצור חווית גיבוש קבוצתית ותוך כדי ללמוד את רזי האיפור בצורה כיפית ומהנה! סדנת איפור קבוצתית מעצימה את משתתפיה ומקנה כישורים מקצועיים מעולם היופי. הטכניקות הנלמדות מהוות  בסיס מצוין ממנו ניתן להתרחב ולצמוח ונותנת כלים רבים שיקלו על כל אחת בהמשך!

איפור איכותי ונכון המותאם לאופי ולקצב החיים תורם לעצמה ולנוחות שכל אחת ואחת מבקשת להשיג לעצמה ומהווה פאן נוסף בהשלמת התדמית אותה כל אחת ואחת שואפת להציג סדנת איפור קבוצתית היא הזדמנות נהדרת לבלות עם חברות טובות או עם קולגות לעבודה וללמוד טכניקות חדשניות ושיטת עבודה מקצועית ונוחה לאיפור יום יום.

בסדנת האיפור אשר תלווה בהדגמה של כל שלבי האיפור נכיר מוצרים שונים הקיימים בשוק ונתייחס לשאלות שונות כמו, כיצד נבחר את המייקאפ הנכון ומה הן השיטות השונות למריחתו, מהו קונסילר? ואיך ההצללה משפיעה על תווי הפנים. ממה מושפעת התאמת הגוונים ובעיקר, נבין מה הם שלבי האיפור הבסיסיים הנחוצים ביותר בדרך להשגת איפור מחמיא מהיר ויומיומי.

 

פתח צ'אט
שלום!
איך נוכל לעזור לך..