לנצח את הטבע

כנשים אנו תמיד שואפות להראות במיטבנו. ידוע שהתחושה האישית שלנו משפיעה על מצב הרוח ואיתו גם על איך שאנו נראים. ודאי את מכירה את התחושה בלבישת בגד חדש או איפור חדש. יש משהו הגורם לנו לשמחה ואושר, בכל פעם שאנו מחדשות פריט במלתחה שמקרין מאיתנו, החוצה. מכיוון שכך, חשוב שתקפידי על המראה הכללי שלך. בכל פעם שאת מפרגנת לעצמך ומטפחת את עצמך, את גם מרגישה הרבה יותר טוב, מלאת שמחה ובעיקר בטחון עצמי.

הזדקנות העור – אפשר להאט את התופעה!

נשים רבות מפסיקות לטפח את עצמן לא פעם, מכיוון שהן רואות שככל שנוקפות השנים, עורן ומראה פניהן לא נראה כבעבר.

תהליך הזדקנות העור מתחיל בשנות העשרים לחיינו. הן אצל נשים והן אצל גברים. הזדקנות העור, נעשית בהדרגה ובאופן שונה מאחד לשני. בניגוד לדעה הרווחת בקרב רבים, ניתן בהחלט להאט את תהליך הזדקנות העור, על ידי פעולות פשוטות ובכך לעזור לנו להראות נפלא ולעדן את מראה הקמטים והקמטוטים.

בכדי לדעת כיצד ניתן להאט את תהליך הזדקנות העור, יש לדעת תחילה מהם הגורמים המשפיעים על תהליך הזדקנות העור.

 

להלן הגורמים המזרזים את תהליך ההזדקנות:

חשיפה ממושכת לשמש

רדיקאלים חופשיים

עישון

תזונה לא נכונה

זיהום אויר

מתח

חוסר שינה

ועוד גורמים רבים נוספים משפיעים על עורנו

 

מהם רדיקלים חופשיים וכיצד הם פוגעים בעורנו

תהליך הזדקנות העור נגרם מסיבות שונות. אחד הגורמים אלו חלקיקים המצויים באוויר, המכונים רדיקלים חופשיים.

הרדיקלים החופשיים נמצאים בכל מקום ונגרמים כתוצאה מתהליכי זיהום אוויר, קרינת שמש, עשן וסיגריות. הרדיקלים החופשיים פוגעים בחומר הנקרא קולגן. הקולגן נמצא בעור ובעצם הוא זה שמקנה לעור את גמישותו.

כאשר החלקיקים הנמצאים באוויר, באים במגע עם עורנו והקולגן נפגע, כתוצאה מפגיעת הקולגן נוצר רפיון בעור. עם הזמן הרפיון מעמיק וזהו אחד הגורמים להופעתם של קמטוטים, אשר עם השנים הופכים לקמטים.

ישנן כיום דרכים פשוטות, לשמירה על מראה עור הפנים והימנעות מהזדקנות מיותרת. לעיתים הדרך להימנע מהזדקנות מיותרת של העור בטרם עת, היא פשוטה למדי ומצריכה רק מעט זהירות, משמעת עצמית ומודעות לבריאות.

כיצד נשמור על עור בריא ומטופל

נשמור על אורח חיים בריא כלומר נזהר משמש, נאכל אוכל בריא, נשתדל להירגע, וכמובן נטפל בעורנו אצל קוסמטיקאית מומחית. בנוסף חשוב לדעת שיש לשמר את עור הפנים גם בטיפול שוטף בבית.

כל אחת ואחד מאתנו יכולים לשמור על עור בריא ומטופל ולגרום להאטת קצב הזדקנות העור. כולנו רוצים להרגיש ובעיקר להראות צעירים לנצח, מכיוון שכך יש צורך לטפל בעור כבר מגיל צעיר.

פתח צ'אט
שלום!
איך נוכל לעזור לך..