מאפרת מקצועית

 מאפרת מקצועית

תפקידה של המאפרת המקצועית הוא להבטיח כי דוגמניות, שחקנים, מגישים וכל מי שמעוניין יאופר בצורה המותאמת לו והאפקטיבית ביותר עבורו.

תמצאו אותה מבצעת תפקידה בסביבות שונות ומגוונות כמו: סרט, טלויזיה, תיאטרון, מופע מוזיקלי, צילומי אופנה או באירוע חגיגי פרטי.

המאפרת המקצועית היא מנוסה, מכירה את תחום האיפור, מהותו, וכן מתמחה בהתאמתו ללקוחות. היא מכירה טכניקות רבות ומגוונות כגון: טשטוש פגמים, שמירה על אחידות עור, הפחתת בוהק ועוד. ישנה חשיבות מכרעת להתאמת האיפור לסוגי העור השונים מטעמים מגוונים כמו השפעת האיפור על העור.

לצורך איפור שחקנים או דוגמניות המאפרת צריכה להיות קשובה גם להפקה, כל זאת על מנת להתאים את האיפור לצורכים הנדרשים.

תפקיד המאפרת הוא לגרום ללקוחותיה להראות הכי טוב שאפשר, אך לא רק. מאפרת גם יכולה ליצור בעזרת איפור מגוון דמויות: להפוך איש צעיר לזקן, ליצור דמויות מוזרות או מיוחדות , לעוות פנים ולהפוך אותן למפחידות, לטשטש קווי מתאר… למעשה, אין שינוי שמאפרת מנוסה לא תדע לעשות.

מאפרת מקצועית – לא פשוט כמו שנראה…

תפקיד המאפרת אינו פשוט. נדרשת מומחיות, יכולת אילתור ולעתים עמידה בתנאים שאינם נוחים.

ההתחלה, כמו כל התחלה, אינה קלה. אותה המאפרת תאלץ להסתפק בעבודות קטנות ולא מרשימות כמו סרטי סטודנטים, תחרויות יופי קטנות ועוד. אך אפשרויות העבודה האינסופיות הממתינות לה בהמשך ובעיקר בעולם הזוהר, נותנת משמעות לעבודתה של המאפרת המקצועית אשר אחראית על שחקנים ומפורסמים רבים. לראייה – רוב הנשים המפורסמות שוכרות ומחזיקות בקביעות מאפרת אישית, עליה הן לא מוכנות לוותר.

פתח צ'אט
שלום!
איך נוכל לעזור לך..