איפור ערב מקצועי

איפור ערב מקצועי

את יודעת איך זה כשיש אירוע: את כבר מוותרת על ארוחת הצהריים, שומרת מהבוקר על עור הפנים ובלילה לפני את מקפידה לשים קרם מיוחד לשיער.

את מתכוננת לאירוע ויודעת שחשוב לצאת זוהרת בתמונות. לכל אחת מאיתנו יש את המראה והאיפור המתאימים לה, וכאשר אנו מתכוננות לאירוע ערב, אנחנו יודעות להקפיד על איפור עמיד יותר, תזונה נכונה ופחות שמנונית כדי לשמור על מראה פנים רענן, ועוד כמה דברים אחרים שרק נשים יודעות.

אבל אחרי הכל, הכי חשוב הוא לדעת איך ליצור את האיפור ערב המקצועי הנכון ביותר.
מדריך זה לא יאמר לך כיצד לאפר את עצמך, בין אם את נערה, מבוגרת, כהת עור וכו'.

 

אספתי פה את ההמלצות המתאימות לכל אישה לאיפור ערב מקצועי כדי שתוכלי ללמוד ולהתאים את האיפור שלך בצורה מעשית יותר ולהיראות זוהרת בכל צילום. כדי להתאפר לקראת אירוע ערב יש להתאפר במקום מואר מאוד עם אור צהוב ולא תחת נורת פלורסנט.

מירחי קרם לחות

מירחי קרם לחות על בסיס מים לפנים לפני שאת מתאפרת ותני לו להתייבש. המייק אפ ישב טוב יותר על פנים לחות מאשר על פנים יבשות.

בחרי מייק אפ בתבונה

צבע המייק אפ חייב להתאים לגוון העור שלך או הלבוש שלך. כדאי לך לבחור במייק אפ עמיד בפני חום, לחות וזיעה כדי שתראי נוצצת בצילומים. מומלץ מאוד לקבע את המייק אפ עם פודרה שקופה.

הקפידי על גבות מסודרות

במסגרת איפור ערב חשוב להקפיד על מראה הגבות.יש לנקות את הגבות משאריות איפור ולמלא אותן לפי הצורך בעזרת צללית מתאימה. צבע הגבות חייב להתאים לצע שיערך, למרות שאפשר להתנסות גם בצבעים "משוגעים" כמו ורוד.

העניקי לעינייך מראה מיוחד

כדי לשוות לעיניים מראה רענן ומיוחד כדאי ליצור אפקט של אור בעצם שמתחת לגבה ופנים העין. חשוב לזכור – תני לעצמך מראה דרמטי יותר מאשר האיפור היומיומי הרגיל שלך. כמו כן כדאי לך לשקול לעשות שימוש בעיפרון שחור כדי להקטין את העין.

עבי את הריסים

על ידי מריחת מסקרה ניתן לעגל את הריסים. אם ברצונך לעבות את הריסים יותר מהרגיל ניתן למרוח שכבת מסקרה, להמתין לייבוש ואז לחזור על הפעולה עד להשגת מראה מתאים.

מעט סומק ייתן לך מראה סקסי יותר

נשים פוריות יותר הן נשים סמוקות יותר. אם את רוצה להשיג גבר ולהיראות חושנית שימי מעט סומק המתאים לגוון העור שלך. למרות מה שחושבים, איפור ערב ססגוני מתאים לנשים מבוגרות ולנערות כאחד. אתגרי את עצמך ונסי ליצור סגנון איפור שלא חשבת שיהלום אותך עד כה. לפי התגובות באותו הערב תדעי אם הניחוש שלך צלח.

עיניים או שפתיים בערב

איפור ערב נכון ידגיש עיניים או שפתיים ולא את שניהם ביחד. כדי ליצור מראה מיוחד לשפתיים ניתן לתחום אותן ואז לשים שפתון או גלוס מבריק. כדי ליצור עמידות לאיפור השפתיים ניתן להניח עליהן מייק אפ ולשים מעט פודרה.

כשבוחרים איפור עיניים לערב מיוחד חשוב לא להגזים, ולהתאים איפור שלא יהיה מוחצן יותר.

שיטה טובה היא לנסות איפור שהייתן לובשות על הפנים גם ביומיום. באיפור ערב מקצועי אנו משתמשים במגוון צלליות ססגוניות שונות, ותוחמים עיניים מיוחדות וזוהרות.

יוצר נקודות עור באזור העצם שמתחת לגבה, וכך מובלטת העין וצורתה המלאה והפקוחה.

אם ברצונכן ליצור מראה עיניים ממוסגר, ניתן להשתמש בחלק התחתון של העין בצללית כהה, שתגדיל את העין ותיצור ליכסון מיוחד.

פתח צ'אט
שלום!
איך נוכל לעזור לך..