איפור דייט ראשון

דייט ראשון במועדון או בשפת הים?

לכל אחד מהמקומות האלה כדאי שתתאפרי אחרת לגמרי  כך תתאפרי נכון לדייט ראשון…
הסצינה: בית קפה והדירה שלך
דאגי לכיסוי הולם של כל כתם ואדמומיות על ידי קונסילר ומייק-אפ. אפשר לוותר על הליפסטיק כי הוא ממילא ירד, בזמן שתיית הקפה.
מומלץ: להסתפק במסקרה, צללית בצבע טבעי מעל ומעט מתחת לעפעף, וסומק בגוון מט למראה בריא ורענן.
בעיות שעלולות להתעורר: תאורת הניאון הגרועה שיש גורמת לאיפור דומיננטי לבלוט. הקפידי למרוח שכבה דקיקה ואחידה של מייק-אפ, כדי שלא ייראה לעין. את הסומק מומלץ לפזר על ידי מברשת פודרה גדולה ועבה, כדי שיעניק מראה רענן וטבעי. חוץ מזה, תמיד אפשר לכבות את האור.
הסצינה: מועדון
התאורה העמומה הקיימת במועדונים מאפשרת לנו להשתולל קצת עם האיפור.
טיפ חשוב: מומלץ לבחור בין הדגשת העיניים או השפתיים.
איפור עיניים מודגש משיגים על ידי צללית מעושנת בגוונים של סגול או כחול, מסקרה שחורה, ואייליינר שחור בעפעף התחתון. את השפתיים מומלץ להבריק עם גלוס שקוף (נסו את גלוס גלאם שיין של לוריאל פריז). אם בחרת להדגיש את השפתיים: שפתון בגוון דובדבן או בורדו הוא המומלץ ביותר. בעיניים, כדאי להסתפק במסקרה בלבד.
בעיות שעלולות להתעורר: העשן והזיעה מבילוי של לילה במועדון עלולים לגרום גם לאיפור המוקפד ביותר להימרח. מומלץ להשתמש במייק-אפ עמיד במים ובפודרה מקבעת מעל. לפני שמאפרים את העיניים כדאי למרוח מעט טלק שסופח את עודפי השומן, ומעניק לצללית עמידות גבוהה יותר.
הסצינה: ארוחה לאור נרות
ארוחה במסעדה דורשת הופעה מוקפדת ואלגנטית, כמו בלבוש כך גם באיפור. מטשטשים בעזרת קונסילר סימני אדמומיות בעור ופצעונים. מורחים מייק אפ באופן אחיד על הפנים, ומקבעים בעזרת פודרה. איפור העיניים חייב להיות רך ומעודן, אותו אפשר להשיג על ידי מריחת צללית בהירה בשקע העפעף, צללית לבנה בעצם הגבה ומסקרה שחורה.

להשלמת המראה: הוסיפי מעט סומק בגוון אפרסקי וגלוס צבעוני.

בעיות שעלולות להתעורר: תאורה חזקה מדי במסעדה עלולה לגרום לכל פצעון או מריחה לא אחידה של מייק-אפ לזעוק לשמיים. בחודשי הקיץ הלחים, מומלץ להימנע ממריחת מייק-אפ על כל שטח הפנים ולהסתפק במריחה קלה באזור הטי ולטשטש היטב עם האצבע. גם הסתרת פצעים באופן נקודתי על ידי קונסילר דורשת טשטוש מוקפד.
טיפ: אוכל, ובמיוחד מאכלים מלאי רטבים, יגרמו לכל ליפסטיק עמיד לרדת ולהשאיר סימנים לא ברורים של צבע על השפתיים. כדי להימנע מאי הנעימות הכרוכה בכך, עדיף להשתמש בליפסטיק בגון בהיר, או בגלוס.
הסצינה: הצגה שנייה
כאן אווירת הקאז`ואל מנצחת ובגדול. הכי מומלץ: להגיע נינוחים וללא מסיכות. לכאן יתאים איפור בסיסי במראה טבעי, אך עם נגיעות ברק. לאיפור העיניים הבסיסי של מסקרה וצללית בגוון טבעי אפשר להוסיף פס עליון ודקיק של אייליינר, להענקת מראה זוהר. את הליפגלוס השקוף אפשר להמיר בליפסטיק מבריק בגוון אפרסקי. החליפי לסומק מבריק שמעניק אפקט של נצנצים.
בעיות שעלולות להתעורר: סרט עצוב עלול להפיק דמעות. עור פנים מבריק כתוצאה מהשילוב הרצחני של לחות בחוץ ומזגן מקפיא בפנים. הפתרון: מסקרה עמידה במים, ועיפרון שחור שלא נוזל או נמרח במקום אייליינר. פודרה בתיק האיפור גם היא פריט חובה.
(תודות לטל לוין/ מערכת MSN)
ירין שחף מציע לך  שלא לבחור לבליינד דייט שפתון דומיננטי בגוון אדום העלול להתפרש כזוהר מידי ולעיתים אף זול. "מומלץ לבחור לבליינד דייט שפתון, שבמקסימום בעל טון או שניים גבוה מצבע השפה הטבעי. גם גלוס שמנוני ומבריק מידי עלול להיות "בעייתי" בבליינד דייט מאחר שהוא נוטה לזלוג אחרי זמן קצר".
לפי שחף, איפור אינו חייב להיות סוג של הדגש, איפור נכון הוא זה אשר מתקן את אשר נרצה להסתיר ומנגד יבליט את האזורים הראויים. " מסגרת איפור בגוון כהה סביב העיניים שאינה עשויה היטב עלולה להימרח. העדיפי לבליינד דייט צלליות בגווני פסטל רכים. תחמי את העפעף העליון באיילנר למראה מוקפד ואלגנטי. חוץ מזה, רצוי ליצור סוג של דו שיח בן צבעי הבגד לגווניי הצלליות ולשאוף להרמוניה . לצבע הורוד משמעות מיוחדת, הוא משדר אופטימיות רעננות ורמיזה רומנטית סקסית . אין מתאים ממנו לבליינד דייט".
לסיכום: אין דייט בלי מסקרה. מצד שני, קחי את זה בקלות…
יום יבוא והגבר שמולך יצטרך לאהוב אותך גם בלי צבע על הפנים.
בהצלחה!

פתח צ'אט
שלום!
איך נוכל לעזור לך..